Zobrazeno 1 - 10
of 2 711
pro vyhledávání: '"Geometry Teaching"'
Publikováno v:
RUDN Journal of Informatization in Education, Vol 21, Iss 1, Pp 7-20 (2024)
Problem statement. Informatization of education pointedly affects the development of students' spatial thinking, that fact significantly expands the prospects for applying stereoscopic image technology in geometry teaching. The problem of choosing so
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c48af3eab87e4ecd971e2fceb4b721f0
Autor:
Silva, Maria Raiane da1 maria.raiane@ufabc.edu.br, Pazuch, Vinícius2 vinicius.pazuch@ufabc.edu.br
Publikováno v:
Educação Matemática Pesquisa. 2024, Vol. 26 Issue 2, p31-55. 25p.
Intentional Understanding and Human-Computer Collaboration: A Smart Pen for Solid Geometry Teaching.
Autor:
Kong, Dehui1,2 (AUTHOR), Feng, Zhiquan1,2 (AUTHOR) ise_fengzq@ujn.edu.cn, Xu, Tao1,2 (AUTHOR), Xia, Zishuo1,2 (AUTHOR), Li, Weina1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. Nov2024, Vol. 40 Issue 22, p7668-7687. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ko, Inah, Herbst, Patricio
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2020 Nov 01. 51(5), 600-630.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/jresematheduc-2020-0163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Kuzle
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 13, Iss 2, Pp 97-123 (2023)
Mathematics instruction in primary school has been influenced by many policy changes and empirical findings in the previous two decades. Geometry lessons, in particular, were re-evaluated due to a paradigm change and, consequently, were attributed a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae9745f77888434597cd9ec7483977a1