Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Geographical context"'
Publikováno v:
Comparative Migration Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract Engagement with institutions from migrants’ country of origin, both in the destination country and in the country of origin, is distinct transnational behaviour. This study investigates the impact of geographical distance on the institutio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c434e91c42884aa0b89df1fd8f68e10f
Publikováno v:
Energy Reports, Vol 8, Iss , Pp 7680-7690 (2022)
According to the European Commission’s 2050 Climate Strategy, renewable electricity is the most important driver for decarbonising the energy system. The intermittent nature of wind and solar creates a demand for dispatchable electricity production
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5b5c0c951a412a8a110c0fb015af77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Žeželj Kocić, Aleksandra
Publikováno v:
Folia Linguistica et Litteraria. (43):89-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099177
Autor:
Jabulile Mzimela
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 12, Iss 1, Pp e1-e8 (2022)
Background: The South African curriculum policy mandates the introduction of the first additional languages (FALs) teaching in Grade 1. Research on FAL teaching has been on the agenda in South Africa for more than a decade now. Several interventions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e23942a0379e461594c41d65fd801384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.