Zobrazeno 1 - 10
of 37 464
pro vyhledávání: '"Genz, A."'
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2023, Vol. 42, Issue 8, pp. 986-1006.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-05-2022-0114
Autor:
Gao May Hongmei
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 2, Iss 3, Pp 422-445 (2023)
This paper categorizes the seven generations of people living in the USA with a 15-year per generation matrix. This paper presents the communication styles of five generations active as employees and consumers in the USA today: the Traditionalists, B
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c16dd102e024d2b8de1f73eb2d165af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perić, Nenad1 nenad.peric@metropolitan.ac.rs, Nikolić, Tatjana Mamula1 tatjana.mamula@metropolitan.ac.rs, Delić, Teodora1 teodora.delic@gmail.com
Publikováno v:
Marketing (0354-3471). 2020, Vol. 51 Issue 3, p210-218. 9p.
Publikováno v:
International Journal of Engineering Education; 2024, Vol. 40 Issue 4, p815-832, 18p
Autor:
GORDON, DEVIN
Publikováno v:
Fast Company; Summer2024, Issue 263, p32-91, 9p, 2 Color Photographs, 4 Cartoon or Caricatures
Publikováno v:
MediaTor, Vol 16, Iss 1, Pp 57-71 (2023)
UIN Antasari students like and post Islamic websites through announcements of religious assemblies, videos of religious lectures, and motivational sentences, and are even active as volunteers for Islamic media such as Aswaja Net and Al Jami. The beha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/053b2abac26544e59e2c053c5944ac6f
Autor:
Lundskow, George
Publikováno v:
Soundings: An Interdisciplinary Journal, 2020 May 01. 103(2), 184-215.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/soundings.103.2.0184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.