Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Gentry, T. J."'
Publikováno v:
Microbial Ecology, 2006 Aug 01. 52(2), 159-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25153368
Publikováno v:
Microbial Ecology, 2004 Sep 01. 48(1), 90-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25153086
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
He, Z., Deng, Y., Nostrand, J. D. Van, Wu, L., Hemme, C. L., Gentry, T. J., Liebich, J., Tu, Q., Arkin, A. P., Hazen, T. C., Zhou, J.
Publikováno v:
He, Z.; Deng, Y.; Nostrand, J. D. Van; Wu, L.; Hemme, C. L.; Gentry, T. J.; et al.(2009). Development and applications of GeoChip 3.0 for analysis of microbial community structures, compositions, and potential functions. Lawrence Berkeley National Laboratory: Lawrence Berkeley National Laboratory. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/14d6x2xf
Functional gene arrays (FGAs), or GeoChip constructed with key genes involved in various biological and geochemical processes have been widely used to analyze microbial communities. Based on GeoChip 2.0, a new generation of GeoChip (GeoChip 3.0) has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::75cdb9fae67fe5bc6473627143f7cbe1
http://www.escholarship.org/uc/item/14d6x2xf
http://www.escholarship.org/uc/item/14d6x2xf
Autor:
Adjei, M. B., Gentry, T. J.
Lablab bean {Ixiblab purpureas (L.) Sweet) is a fast-growing, short-term perennial, tropical legume with a myriad uses for food, feed and green manure. The primary objective of this study was to determine clipping management practices required for op
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::365abc9ff35136893f8eda5a7c6bfee4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.