Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Gentles, Stephen"'
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 12, Iss 2, p e22 (2010)
Background Pediatric patients with health conditions requiring follow-up typically depend on a caregiver to mediate at least part of the necessary two-way communication with health care providers on their behalf. Health information technology (HIT)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fffe416f3fe745d3a54ff29dfedd8779
Autor:
Casale, Lina Marie1 (AUTHOR) casa4310@mylaurier.ca, Gentles, Stephen J.2 (AUTHOR), McLaughlin, Janet3 (AUTHOR), Schneider, Margaret4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/9/2023, Vol. 18 Issue 11, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gentles, Stephen James
Parents of children with autism shoulder substantial responsibility for navigating intervention to address autism-related concerns, and face conditions of high uncertainty and stress to do so. There is a lack of holistic research explaining how paren
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/18077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Di Rezze, Briano1 direzzbm@mcmaster.ca, Gentles, Stephen James2, Hidecker, Mary Jo Cooley3, Zwaigenbaum, Lonnie4, Rosenbaum, Peter5, Duku, Eric6, Georgiades, Stelios7, Roncadin, Caroline8, Fang, Hanna1, Tajik-Parvinchi, Diana1, Viveiros, Helena1
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Dec2022, Vol. 52 Issue 12, p5150-5161. 12p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 11 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.