Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Genre-based pedagogy"'
Publikováno v:
Nobel: Journal of Literature and Language Teaching, Vol 13, Iss 1, Pp 98-116 (2022)
This current study discusses critical pedagogy, a concept that supports the paradigm of education for cultural transformation. This concept has been considered an essential approach for developing students' critical thinking and awareness of social i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bde1a885b1e45beb4d022f41082ec1b
Publikováno v:
International Journal of Education, Vol 12, Iss 2, Pp 80-91 (2020)
This study focused on how two preservice teachers applied genre-based pedagogy in their teaching practices during teaching practicum in order to help their students produce descriptive report texts. Using a case study design, the data were collected
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06270d081c354fda910adf90094f9e44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harni Kartika-Ningsih, Wawan Gunawan
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 2, Pp 335-347 (2019)
Genre-based pedagogy has been adapted to the Indonesian national curriculum for subject English since 2004. There has been reports of its success and it now remains as an important part of the language curriculum at schools. However, there is a coupl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/620cc150cafa4130b6b0be3853ea136f
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 26, Iss 1 (2021)
From the perspective of the appraisal system, this article discusses how 60 high school students from two private Brazilian schools align with their readers in texts written as preparation for the Brazilian National High School Exam. Adopting a mixed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34db892a4b8e49038e1b1b8184b80f34
Publikováno v:
DELTA: Documentação de Estudos em Lingüística Teórica e Aplicada, Vol 36, Iss 4 (2020)
ABSTRACT This paper discusses a collaborative action research project integrating a focus on ideological awareness with genre-based pedagogy in the university literacy classroom. Through explicit instruction on the argumentative genre and reflection
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad3f988b027e45fd8b23832c3e7879f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iyen Nurlaelawati, Nita Novianti
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 7, Iss 1, Pp 160-166 (2017)
This paper reports preservice teachers’ knowledge and understanding about genre-based pedagogy in the curriculum and its implementation in their EFL classrooms. Six participants who were taking their teaching practicum program in two different stat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5e8b87ca3704146a10efe80900bfe56