Zobrazeno 1 - 10
of 1 974
pro vyhledávání: '"Genre pedagogy"'
Publikováno v:
Journal on English as a Foreign Language, Vol 14, Iss 2, Pp 545-569 (2024)
Recent studies in academic writing have used coaching to develop specific skills and affective variables. There are limited studies on coaching academic writing using genre pedagogy (GP) with adult learners, specifically Indonesian EFL teachers. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cfd29855a944581ab61d4807ea61f31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Linguistics and Education December 2023 78
Autor:
Fazri Nur Yusuf, Oti Rofiawati
Publikováno v:
Indonesian EFL Journal, Vol 10, Iss 1, Pp 65-76 (2024)
This study aimed at investigating how systemic functional linguistics genre pedagogy facilitates Islamic school students' writing exposition text. Grounded in qualitative approach, this study was in a case study employing three instruments; written d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f5ca01db5b44562bb201cf2ca49c0eb
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-18 (2022)
Abstract The present paper discusses how insights from translanguaging theory and pedagogy can help inform and promote genre pedagogy for teaching business communication courses such as writing and translation. To this end, the first part traces and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c977668e43d84c56b088e5c59248baab
Autor:
Myriam Abdel-Malek
Arabic Genre Pedagogy: Teaching, Learning, and Assessing in Context views Modern Standard Arabic and all spoken varieties of Arabic as one system and offers genre-based instructional resources grounded in systemic functional linguistics (SFL) and gen
Autor:
Acar, Ahmet Serdar
Publikováno v:
In Assessing Writing April 2023 56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.