Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Gennetian LA"'
Autor:
Kessler, RC, Duncan, GJ, Gennetian, LA, Katz, LF, Kling, JR, Sampson, NA, Sanbonmatsu, L, Zaslavsky, AM, Ludwig, J
Publikováno v:
JAMA, vol 316, iss 2
Kessler, RC; Duncan, GJ; Gennetian, LA; Katz, LF; Kling, JR; Sampson, NA; et al.(2016). Notice of Retraction and Replacement: Kessler RC, et al. Associations of Housing Mobility Interventions for Children in High-Poverty Neighborhoods With Subsequent Mental Disorders During Adolescence. JAMA. 2014;311(9):937-947.. JAMA-JOURNAL OF THE AMERICAN MEDICAL ASSOCIATION, 316(2), 227-228. doi: 10.1001/jama.2016.6187. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5mj5329n
Kessler, RC; Duncan, GJ; Gennetian, LA; Katz, LF; Kling, JR; Sampson, NA; et al.(2016). Notice of Retraction and Replacement: Kessler RC, et al. Associations of Housing Mobility Interventions for Children in High-Poverty Neighborhoods With Subsequent Mental Disorders During Adolescence. JAMA. 2014;311(9):937-947.. JAMA-JOURNAL OF THE AMERICAN MEDICAL ASSOCIATION, 316(2), 227-228. doi: 10.1001/jama.2016.6187. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5mj5329n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dc796a57c4dd978a2ced6a6cfe2db0fd
https://escholarship.org/uc/item/5mj5329n
https://escholarship.org/uc/item/5mj5329n
Autor:
Rickford, JR, Duncan, GJ, Gennetian, LA, Gou, RY, Greene, R, Katz, LF, Kessler, RC, Kling, JR, Sanbonmatsu, L, Sanchez-Ordoñez, AE, Sciandra, M, Thomas, E, Ludwig, J, McLanahan, SS
Publikováno v:
Rickford, JR; Duncan, GJ; Gennetian, LA; Gou, RY; Greene, R; Katz, LF; et al.(2015). Neighborhood effects on use of African-American Vernacular English. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 112(38), 11817-11822. doi: 10.1073/pnas.1500176112. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6zv3x26k
African-American Vernacular English (AAVE) is systematic, rooted in history, and important as an identity marker and expressive resource for its speakers. In these respects, it resembles other vernacular or nonstandard varieties, like Cockney or Appa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::98b7eb77a904ef1057acdda33868b7d0
http://www.escholarship.org/uc/item/6zv3x26k
http://www.escholarship.org/uc/item/6zv3x26k
Autor:
Kessler, RC, Duncan, GJ, Gennetian, LA, Katz, LF, Kling, JR, Sampson, NA, Sanbonmatsu, L, Zaslavsky, AM, Ludwig, J
Publikováno v:
JAMA, vol 311, iss 9
Kessler, RC; Duncan, GJ; Gennetian, LA; Katz, LF; Kling, JR; Sampson, NA; et al.(2014). Associations of housing mobility interventions for children in high-poverty neighborhoods with subsequent mental disorders during adolescence. JAMA-Journal of the American Medical Association, 311(9), 937-947. doi: 10.1001/jama.2014.607. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3vt3k746
Kessler, RC; Duncan, GJ; Gennetian, LA; Katz, LF; Kling, JR; Sampson, NA; et al.(2014). Associations of housing mobility interventions for children in high-poverty neighborhoods with subsequent mental disorders during adolescence. JAMA-Journal of the American Medical Association, 311(9), 937-947. doi: 10.1001/jama.2014.607. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3vt3k746
IMPORTANCE: Youth in high-poverty neighborhoods have high rates of emotional problems. Understanding neighborhood influences on mental health is crucial for designing neighborhood-level interventions. OBJECTIVE: To perform an exploratory analysis of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::81d9abe37d6ad724651cd1ca73a1248e
https://escholarship.org/uc/item/3vt3k746
https://escholarship.org/uc/item/3vt3k746
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.