Zobrazeno 1 - 10
of 6 166
pro vyhledávání: '"Generic competencies"'
Publikováno v:
Nordic Journal of Business. Winter2023, Vol. 72 Issue 4, p218-236. 19p.
Autor:
Rivera de Parada, Aydeé1 aydee.parada.2020@gmail.com, Mainegra Fernández, Débora2 debora.mainegra@nauta.com.cu, Pineda Rivas, Elia Elizabeth1 elia.pineda@uees.edu.sv
Publikováno v:
Cooperativismo y Desarrollo (COODES). ene-abr2024, Vol. 12 Issue 1, p34-55. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baraka Nyinge
Publikováno v:
Освітній вимір (2024)
This paper investigates the relationship between authentic assessment tools and the acquisition of generic competencies among undergraduate science student-teachers in Tanzanian universities. Employing a quantitative research approach, data were gath
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85643be1cca0472ba1307ed1940c53a6
Autor:
Garizábalo-Dávila, Claudia, Ospino-Mendoza, Elisa, Marin-Hamburger, Yadira, Arrieta-Reales, Nancy, Díaz-Arroyo, Esperanza, Marina-Rueda, Alba
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 231:623-628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability, Vol 15, Iss 1 (2024)
This paper analyses the relation between generic competencies of students of Psychology and their academic performance and employability. A sample of 43 students of Psychology in a Spanish university was used to measure their generic competencies, ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2c427db673345c2b6e52849743004f7
Autor:
Puiggali, Juan1 joan.puiggali@gmail.com, Tesouro, Montse1 montse.tesouro@udg.edu, Felip, Nuria1 nuria.felip@udg.edu
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2023, Vol. 29 Issue 2, p1-21. 21p.
Publikováno v:
Public Administration and Policy, 2021, Vol. 24, Issue 2, pp. 182-194.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PAP-07-2020-0033
Publikováno v:
Public Administration and Policy, Vol 24, Iss 2, Pp 182-194 (2021)
Purpose – A new academic structure for senior secondary and higher education was introduced to Hong Kong in 2009/2010. This paper aims to: (1) compare the cohort from the old academic structure (Cohort 2010) and the cohort from the new academic str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01fdea92db4547dfbf3513460bfbc77a