Zobrazeno 1 - 10
of 293 219
pro vyhledávání: '"General dentistry"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background The main task of dental schools is to prepare professional dentists with a high social responsibility. This study provided some practical suggestions from experts regarding desirable clinical settings, in order to establish an inf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fddc45de30e4949ad42ece92d5ab767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thyvalikakath, Thankam, Siddiqui, Zasim Azhar, Eckert, George, LaPradd, Michelle, Duncan, William D., Gordan, Valeria V, Rindal, D. Brad, Jurkovich, Mark, Gilbert, Gregg H.
Publikováno v:
In Journal of Dentistry February 2024 141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quinonez, Rocio B., Broome, Angela, Nesbit, Sam, Tittemore, Ashley, Kowlowitz, Vicki, Duqum, Ibrahim, Uyan, Dilek, Musskopf, Marta L., Phillips, Keith, Moretti, Antonio, Mason, Matt, Jacobs, Alexa, Brian, Zachary, Simancas‐Pallares, Miguel, Swift, Edward J., Ramaswamy, Vidya, Guthmiller, Janet M.
Publikováno v:
Journal of Dental Education; Dec2023, Vol. 87 Issue 12, p1718-1724, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Behzad Houshmand, Gholam Reza Heidari, Maryam Safarnavadeh, Mahshid Yarahmadi, Fatemeh Sigarchian Taghizadeh, Noushin Salehi
Publikováno v:
Iranian South Medical Journal, Vol 24, Iss 3, Pp 212-225 (2021)
Background: One method for the assessment of dentistry curricula is to evaluate dentistry graduateschr('39') satisfaction with their acquired clinical skills. Given the lack of data on this subject at the national level, this study aimed to evaluate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d106f9e6509543cb874f13983f97336f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.