Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Genee, Inge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Genee, Inge, Stigter, Shelley
Based on a set of written and oral sourcesfrom the mid 1950s and the early 21stcentury, we sketch an outline of the grammar of Blackfoot English, a distinct varietyof Indigenous English spoken by some members of Blackfoot communities inSouthern Alber
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fbdf825547fc64c5f0586da8c65936d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Genee, Inge
Publikováno v:
Written Language & Literacy; 2020, Vol. 23 Issue 1, p1-28, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PPIG 2014-25th Annual Conference
PPIG 2014-25th Annual Conference, Psychology of Programming Interest Group (PPIG), Jun 2014, Brighton, United Kingdom
PPIG 2014-25th Annual Conference, Psychology of Programming Interest Group (PPIG), Jun 2014, Brighton, United Kingdom
International audience; The code a programmer writes plays a key role in communicating the intent and purpose of that code. However little is known about how this process is influenced by sociological factors. Does a programmer's background, experien
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4d800b6e7c9dbe31237b5c2dab44aa8d
https://hal.inria.fr/hal-01132712/file/2014-PPIG-25th-Rice2.pdf
https://hal.inria.fr/hal-01132712/file/2014-PPIG-25th-Rice2.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.