Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Gene-CDS haplotype"'
Autor:
Jinguo Zhang, Xinchen Wang, Guohui Dou, Dezhuang Meng, Chenghang Tang, Jiaqi Lv, Nansheng Wang, Xingmeng Wang, Jianfeng Li, Yaling Bao, Guogeng Zhang, Tao Huang, Yingyao Shi
Publikováno v:
Frontiers in Plant Science, Vol 15 (2024)
Carboxylesterases (CXE, EC 3.1.1.1), a class of hydrolases with an α/β folding domain, play important roles in plant growth and development and stress response. Here, we identified 32, 63, 41, and 45 CXE genes in Oryza sativa Japonica (Nipponbare),
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c29a2f8c099f48c78d4c1ca384c09758
Autor:
Guangliang Gao, Hongmei Zhang, Jiangping Ni, Xianzhi Zhao, Keshan Zhang, Jian Wang, Xiangdong Kong, Qigui Wang
Publikováno v:
Journal of Animal Science and Biotechnology, Vol 14, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
Abstract Background Domestic goose breeds are descended from either the Swan goose (Anser cygnoides) or the Greylag goose (Anser anser), exhibiting variations in body size, reproductive performance, egg production, feather color, and other phenotypic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad42cfbab24a4f409cb44b474ca3c61f
Functional characterization and allelic mining of OsGLR genes for potential uses in rice improvement
Autor:
Wei Zeng, Hua Li, Fanlin Zhang, Xinchen Wang, Shamsur Rehman, Shiji Huang, Chenyang Zhang, Fengcai Wu, Jianfeng Li, Yamei Lv, Chaopu Zhang, Min Li, Zhikang Li, Yingyao Shi
Publikováno v:
Frontiers in Plant Science, Vol 14 (2023)
Glutamate-like receptor (GLR) genes are a group of regulatory genes involved in many physiological processes of plants. With 26 members in the rice genome, the functionalities of most rice GLR genes remain unknown. To facilitate their potential uses
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a3fe5bda22140328e891d11907afde4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.