Zobrazeno 1 - 10
of 6 647
pro vyhledávání: '"Gender incongruence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gutiérrez, Kenny1, Moreno, Mabel2,3, Sierra, Jimena Alexandra2, Lemus, Rodrigo1, Apraez, Karen3, Angulo, Mario Jr.1,3 mario.angulo@fvl.org.co
Publikováno v:
Child & Adolescent Psychiatry & Mental Health. 1/3/2024, Vol. 18 Issue 1, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kenny Gutiérrez, Mabel Moreno, Jimena Alexandra Sierra, Rodrigo Lemus, Karen Apraez, Mario Jr. Angulo
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 18, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background Gender incongruence can often manifest itself from early childhood [Olson KR, Gülgöz S. Child Dev Perspect. 2018;12:93–7. https://doi.org/10.1111/cdep.12268 ] with a significant psychological impact, altering social and school
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aa97a0eb01c4ddc9b8c030566e9a884
Publikováno v:
Obstetrics & Gynecology Science, Vol 67, Iss 1, Pp 132-141 (2024)
Objective Gender incongruence (GI) is a condition in which an individual’s gender identity, role, and expression differ from their assigned sex. This study aimed to evaluate when GI first arises in transgender and non-binary individuals seeking hor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f316c1f327854afdb19d38f368d5e922
Autor:
Giordano, Simona, author
Publikováno v:
Children and Gender : Ethical issues in clinical management of transgender and gender diverse youth, from early years to late adolescence, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192895400.003.0004
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Feb2024, Vol. 67 Issue 2, p415-428. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.