Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Gender Parity Index"'
Autor:
Das, Simontini, Mondal, Rhyme
Publikováno v:
International Journal of Social Economics, 2022, Vol. 49, Issue 6, pp. 831-849.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSE-08-2021-0469
Autor:
Chou, Wen-Ching, Chang, Dian-Fu
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020, Vol. 14, Issue 1, pp. 92-110.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-09-2020-0326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miressa Yadessa, Matheas Shemelis
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 3, Pp e09116- (2022)
This study is aimed to look at the performance and challenges of public primary schools found in Bench-Sheko, Kafa, and Sheka Zones. National standards developed for Education Sector Development Program V (ESDP V, 2016–2020) was used to measure the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbedf4c73c8744769dd8b5f2be27d7aa
Autor:
Sidra Naeem, Mahnaz Muhammad Ali
Publikováno v:
NUML International Journal of Business & Management, Vol 16, Iss 1 (2021)
The traditional fiscal decentralization theorem claims that decentralized government can provide the goods and services at local level more efficiently. However, empirically it is still to explore that how fiscal decentralization affects gender parit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9664a6c69bd64c10b16803f5339443d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nurzamal Hoque, Ratul Mahanta
Publikováno v:
Space and Culture, India, Vol 8, Iss 2 (2020)
While the gender gaps in elementary education in India have almost been eliminated, we obtain somewhat different picture when adjusting the gaps to the appropriate school-age children (6-14 years) and the number of the child population. We calculate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48a03e0f974e4632b6d305e61ac49641
Publikováno v:
Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки / Collection of Scientific Works of Kirovohrad National Technical University. Economic Sciences. (31):236-244
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=573124