Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Genc, Tugce Ozgen"'
Autor:
Ekici, Ahmet1 (AUTHOR) ekici@bilkent.edu.tr, Genc, Tugce Ozgen1 (AUTHOR), Celik, Hafize1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Mar2021, Vol. 41 Issue 1, p25-47. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study explores whether and how people with a negative biotechnology-related perception can change their attitudes when they are exposed to a positive message in two different frames. The two frames differ in terms of the medium, the language use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4483::506d83b048d7d91a0536f4ee8aee09e5
http://hdl.handle.net/20.500.11851/1613
http://hdl.handle.net/20.500.11851/1613