Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Genßler, Paul R."'
The pivotal issue of reliability is one of colossal concern for circuit designers. The driving force is transistor aging, dependent on operating voltage and workload. At the design time, it is difficult to estimate close-to-the-edge guardbands that k
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.04134
Brain-inspired hyperdimensional computing (HDC) is an emerging machine learning (ML) methods. It is based on large vectors of binary or bipolar symbols and a few simple mathematical operations. The promise of HDC is a highly efficient implementation
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.03739
Brain-inspired hyperdimensional computing (HDC) is continuously gaining remarkable attention. It is a promising alternative to traditional machine-learning approaches due to its ability to learn from little data, lightweight implementation, and resil
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.04789
Autor:
Hakert, Christian, Chen, Kuan-Hsun, Genssler, Paul R., von der Brüggen, Georg, Bauer, Lars, Amrouch, Hussam, Chen, Jian-Jia, Henkel, Jörg
Several emerging technologies for byte-addressable non-volatile memory (NVM) have been considered to replace DRAM as the main memory in computer systems during the last years. The disadvantage of a lower write endurance, compared to DRAM, of NVM tech
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.03244
Autor:
Genßler, Paul R.
The cloud computing business grows year after year. To keep up with increasing demand and to offer more services, data center providers are always searching for novel architectures. One of them are FPGAs, reconfigurable hardware with high compute pow
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A30681
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A30681/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A30681/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.