Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Gemmel M"'
Publikováno v:
In Journal of Cranio-Maxillo-Facial Surgery July 2014 42(5):e271-e276
Maternal affective disorders are frequently treated with selective serotonin reuptake inhibitor medications (SSRIs); with up to 10% of women being prescribed these medications during pregnancy. Infant development depends on the early serotonergic env
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::52d3dbd5bf04096a19506ba6e494ad27
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2998189
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2998189
Selective serotonin reuptake inhibitor medications (SSRIs) are the first lines of treatment for maternal affective disorders, and are prescribed to up to 10% of pregnant women. Concern has been raised about how perinatal exposure to these medications
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::efec4af66c75039a185e7a2aea86b87a
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2998229
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2998229
Selective serotonin reuptake inhibitor medication exposure during the perinatal period can have a long term impact in adult offspring on neuroplasticity and the serotonergic system, but the impact of these medications during early development is poor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::ca7327f5190c015be93e3961a0dffb26
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983491
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983491
Autor:
Erickson, P.S., Marston, S.P., Gemmel, M., Deming, J., Cabral, R.G., Murphy, M.R., Marden, J.I.
Publikováno v:
In Journal of Dairy Science February 2012 95(2):856-858
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.