Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Gelernter, Judith"'
Our method for multi-lingual geoparsing uses monolingual tools and resources along with machine translation and alignment to return location words in many languages. Not only does our method save the time and cost of developing geoparsers for each la
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1511.01974
Precise geocoding and time normalization for text requires that location and time phrases be identified. Many state-of-the-art geoparsers and temporal parsers suffer from low recall. Categories commonly missed by parsers are: nouns used in a non- spa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1508.04525
Autor:
Zhang, Wei, Gelernter, Judith
A metonym is a word with a figurative meaning, similar to a metaphor. Because metonyms are closely related to metaphors, we apply features that are used successfully for metaphor recognition to the task of detecting metonyms. On the ACL SemEval 2007
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1508.04515
Publikováno v:
In Pattern Recognition April 2020 100
Publikováno v:
In Future Generation Computer Systems July 2019 96:667-677
Publikováno v:
Journal of Computing, Vol. 2 No. 6, June 2010, NY, USA, ISSN 2151-9617
This study considers the extent to which users with the same query agree as to what is relevant, and how what is considered relevant may translate into a retrieval algorithm and results display. To combine user perceptions of relevance with algorithm
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1006.4535
Autor:
Tian, Yan, Gelernter, Judith, Wang, Xun *, Chen, Weigang, Gao, Junxiang, Zhang, Yujie, Li, Xiaolan
Publikováno v:
In Neurocomputing 6 March 2018 280:46-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gelernter, Judith, Manning, Keitha
Publikováno v:
Dance Research Journal, 1995 Oct 01. 27(2), 62-65.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1478035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.