Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Gelbert-Baudino N"'
Autor:
Callendret, M., Gelbert-Baudino, N., Raskovalova, T., Piskunov, D., Schelstraëte, C., Durand, M., Baudino, F., François, P., Equy, V., Labarere, J.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie September 2015 22(9):924-931
Autor:
Wollner, A., Lécuyer, A., De La Rocque, F., Sedletzki, G., Derkx, V., Boucherat, M., Elbez, A., Gelbert-Baudino, N., Levy, C., Corrard, F., Cohen, R.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2011 18(5):611-616
Autor:
Laborde, L., Fulcheri, J., Gelbert-Baudino, N., Schelstraete, C., Mathieu, M., Durand, M., Baudino, F., Vié Le Sage, F., Gothie, I., Roche, F., Devoldere, C., Salinier, C., Gout, J.-P., Plasse, M., Caron, F.-M., François, P., Labarere, J.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2007 14(8):978-984
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laborde, L., Fulcheri, J., Gelbert-Baudino, N., Schelstraete, C., Mathieu, M., Durand, M., Baudino, F., Vié Le Sage, F., Gothie, I., Roche, F., Devoldere, C., Salinier, C., Gout, J.-P., Plasse, M., Caron, F.-M., François, Patrice, Labarere, José
Publikováno v:
Archives de Pédiatrie
Archives de Pédiatrie, Elsevier, 2007, 14 (8), pp.978-84. ⟨10.1016/j.arcped.2007.03.031⟩
Archives de Pédiatrie, Elsevier, 2007, 14 (8), pp.978-84. ⟨10.1016/j.arcped.2007.03.031⟩
National audience; BACKGROUND: The Breastfeeding Assessment Score (BAS) was derived to help identify mothers at increased risk of early weaning in United States. Data are currently lacking on the accuracy of the BAS for French mother-infant pairs. OB
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.