Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Gelbar, Nicholas W."'
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children; Sep/Oct2024, Vol. 57 Issue 1, p24-33, 10p
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Oct2022, Vol. 52 Issue 10, p4426-4439. 14p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Minkos, Marlena L.1 (AUTHOR) mminkos@learn.k12.ct.us, Gelbar, Nicholas W.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Feb2021, Vol. 58 Issue 2, p416-426. 11p.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities October 2014 35(10):2293-2298
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental Disabilities Network Journal
COVID-19 caused a major shift in how college students, including those with disabilities, received their education during the Spring 2020 semester. The rapid shift to remote learning resulted in new challenges, but also, some benefits for students. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::e105b40cddfc3ca082321dd3c156c5ad
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/5
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/5
Publikováno v:
Developmental Disabilities Network Journal
Students with Autism Spectrum Disorder are accessing college in increasing numbers, and within this group, there is a cohort of academically talented students who can be considered twice-exceptional, or 2e-ASD. While research about college students w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::9cc41180602fe15d7c428012d41610a2
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/6
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Nov2018, Vol. 48 Issue 11, p3808-3815. 8p. 3 Charts.