Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Geisen, Mai"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Sensors Journal; November 2024, Vol. 24 Issue: 21 p35654-35663, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geisen, Mai1 (AUTHOR) m.geisen@dshs-koeln.de, Kim, Kyungwan1 (AUTHOR), Klatt, Stefanie1,2 (AUTHOR), Bock, Otmar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychological Research. Nov2021, Vol. 85 Issue 8, p2900-2910. 11p. 1 Color Photograph, 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanusi, Khaleel Asyraaf Mat, Slupczynski, Michal, Geisen, Mai, Iren, Deniz, Klamma, Ralf, Klatt, Stefanie, Klemke, Roland, Khaleel Asyraaf Mat Sanusi, Bibeg Limbu, Jan Schneider, Daniele Di Mitri, Roland Klemke
Publikováno v:
Multimodal Immersive Learning Systems 2022, 3247, 34-39
Psychomotor abilities are typically taught in a physical learning environment since they require focused practice and techniques to be learned. However, the lack of feedback modalities in remote psychomotor training makes learning processes ineffecti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b1cc54ae808d0e2493e598d87d083062
https://research.ou.nl/en/publications/32952b4f-be01-4a49-ba38-fb6c52052fdb
https://research.ou.nl/en/publications/32952b4f-be01-4a49-ba38-fb6c52052fdb
Autor:
Sanusi, Khaleel Asyraaf Mat, Slupczynski, Michal, Geisen, Mai, Iren, Deniz, Klamma, Ralf, Klatt, Stefanie, Klemke, Roland
Publikováno v:
Sanusi, K A M, Slupczynski, M, Geisen, M, Iren, D, Klamma, R, Klatt, S & Klemke, R 2022, IMPECT-Sports : Using an Immersive Learning System to Facilitate the Psychomotor Skills Acquisition Process . in Khaleel Asyraaf Mat Sanusi, Bibeg Limbu, Jan Schneider, Daniele Di Mitri & Roland Klemke (eds), Multimodal Immersive Learning Systems 2022 . vol. 3247, CEUR-WS.org, pp. 34-39, Multimodal Immersive Learning Systems 2022 at Seventeenth European Conference on Technology Enhanced Learning, Toulouse, France, 12/09/22 . < https://ceur-ws.org/Vol-3247/paper6.pdf >
Psychomotor abilities are typically taught in a physical learning environment since they require focusedpractice and techniques to be learned. However, the lack of feedback modalities in remote psychomotortraining makes learning processes ineffective
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4301::ddaf5a0553e8c8f91fd73a39ccf93add
https://research.ou.nl/en/publications/32952b4f-be01-4a49-ba38-fb6c52052fdb
https://research.ou.nl/en/publications/32952b4f-be01-4a49-ba38-fb6c52052fdb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.