Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Geidne, Susanna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Stacey, Vuillemin, Anne, Geidne, Susanna, Kokko, Sami, Epstein, Jonathan, Van Hoye, Aurélie
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2020 Feb 01. 47(1), 78-90.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48625130
Autor:
KOKKO, SAMI, MARTIN, LEENA, GEIDNE, SUSANNA, VAN HOYE, AURELIE, LANE, AOIFE, MEGANCK, JEROEN, SCHEERDER, JEROEN, SEGHERS, JAN, VILLBERG, JARI, KUDLACEK, MICHAL, BADURA, PETR, MONONEN, KAISU, BLOMQVIST, MINNA, DE CLERCQ, BART, KOSKI, PASI
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Public Health, 2019 Dec 01. 47(8), 851-858.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48624319
The transformation of ball games as pedagogic discourse within physical education teacher education.
Publikováno v:
European Physical Education Review; Aug2024, Vol. 30 Issue 3, p343-360, 18p
Autor:
Geidne, Susanna
Denna uppsats skrivs som en del av en större studie som handlar om frivilligorganisationer som driver alkohol- och drogförebyggande arbete. Studien är initierad av Socialstyrelsen och innehåller förutom bidrag till projekten även delar som utbi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-184
Autor:
Geidne, Susanna, Kokko, Sami, Lane, Aoife, Ooms,, Linda, Vuillemin, Anne, Seghers, Jan, Koski, Pasi, Kudlacek, Michal, Johnson, Stacey, Van Hoye, Aurélie
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2019 Aug 01. 46(4), 592-601.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48625405
Autor:
Johnson, Stacey, Van Hoye, Aurélie, Geidne, Susanna, Donaldson, Alex, Rostan, Florence, Lemonnier, Fabienne, Tezier, Benjamin, Vuillemin, Anne
Publikováno v:
Global Health Promotion; Mar2024, Vol. 31 Issue 1, p85-90, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.