Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Gehrtz, Jessica"'
Justice through the lens of calculus: Framing new possibilities for diversity, equity, and inclusion
Autor:
Voigt, Matthew, Hagman, Jess Ellis, Gehrtz, Jessica, Ratliff, Brea, Alexander, Nathan, Levy, Rachel
In this volume, we encouraged a broad array of submissions that highlight issues of Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) in introductory mathematics programs with special attention to precalculus, differential calculus, and integral calculus and su
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.11486
Autor:
Street, Ciera, Apkarian, Naneh, Gehrtz, Jessica, Tremaine, Rachel, Barron, Victoria, Voigt, Matthew, Hagman, Jessica Ellis
A compilation of descriptive statistics of responses to the X-PIPS-M suite of surveys for students, student instructors, and faculty instructors of introductory mathematics courses. Data were obtained from Precalculus, Calculus 1, and Calculus 2 cour
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.01795
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior December 2024 76
Autor:
Martinez, Antonio Estevan1 Antonio.aemartinez@gmail.com, Gehrtz, Jessica2, Rasmussen, Chris3, LaTona-Tequida, Talia1, Vroom, Kristen4
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Apr2022, Vol. 47 Issue 2, p327-346. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 1. Pre-instruction interview protocol.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::662a324c48e69c816b3897e7aaf6cc8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2022, p1747-1751, 5p
Publikováno v:
INDRUM 2020
INDRUM 2020, Université de Carthage, Université de Montpellier, Sep 2020, Cyberspace (virtually from Bizerte), Tunisia
INDRUM 2020, Université de Carthage, Université de Montpellier, Sep 2020, Cyberspace (virtually from Bizerte), Tunisia
International audience; One of the ways in which university mathematics departments across the United States are making efforts to improve their introductory mathematics courses is by implementing or increasing the level of course coordination. This
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::37a66828c0a1ef1e26582a23c8f2e69b
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03113839
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03113839