Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Geert, P. L. C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Nov2008, Vol. 38 Issue 10, p1907-1930. 24p. 5 Illustrations, 10 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
4th International Congress on Complex Systems in Sports & Healthy Ageing (ICCSS&HA)
4th International Congress on Complex Systems in Sports & Healthy Ageing (ICCSS&HA), Oct 2014, Groningue, Netherlands
University of Groningen
4th international congress on Complex Systems in Sports and Healthy Ageing
HAL
4th International Congress on Complex Systems in Sports & Healthy Ageing (ICCSS&HA), Oct 2014, Groningue, Netherlands
University of Groningen
4th international congress on Complex Systems in Sports and Healthy Ageing
HAL
International audience; INTRODUCTION. This presentation will emphasize the nonlinear nature of coordination dynamics underlying skilled performance in the motor domain. One particular aspect which receives increasing attention in sports research is 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::23bd2c7204ca1e6675ba1546998fcb25
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02881300
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02881300
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Invariants et variabilités dans les sciences cognitives. Éditions de la Maison de l'homme., 335-354
STARTPAGE=335;ENDPAGE=354;TITLE=Invariants et variabilités dans les sciences cognitives. Éditions de la Maison de l'homme.
STARTPAGE=335;ENDPAGE=354;TITLE=Invariants et variabilités dans les sciences cognitives. Éditions de la Maison de l'homme.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::aa70f458ea2c88906063ef2bb23ed32a
https://research.rug.nl/en/publications/44bc5dab-ed44-4455-9122-7a13157ce30f
https://research.rug.nl/en/publications/44bc5dab-ed44-4455-9122-7a13157ce30f
Publikováno v:
Current Topics in Children's Learning and Cognition
Current Topics in Children's Learning and Cognition, 21-44
STARTPAGE=21;ENDPAGE=44;TITLE=Current Topics in Children's Learning and Cognition
Van Der Steen, S, Steenbeek, H & van Geert, P 2012, Using the Dynamics of a Person-Context System to Describe Children’s Understanding of Air Pressure . in H Kloos, B Morris & J Amaral (eds), Current Topics in Children's Learning and Cognition . IntechOpen, pp. 21-44 . https://doi.org/10.5772/53935
Current Topics in Children's Learning and Cognition, 21-44
STARTPAGE=21;ENDPAGE=44;TITLE=Current Topics in Children's Learning and Cognition
Van Der Steen, S, Steenbeek, H & van Geert, P 2012, Using the Dynamics of a Person-Context System to Describe Children’s Understanding of Air Pressure . in H Kloos, B Morris & J Amaral (eds), Current Topics in Children's Learning and Cognition . IntechOpen, pp. 21-44 . https://doi.org/10.5772/53935
© 2012 Van der Steen et al., licensee InTech. This is an open access chapter distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (http://creativecommons.org/licenses/by/3.0), which permits unrestricted use, distribution, and repr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::572289765e208caf3e5a47cc05b91a9b
https://doi.org/10.5772/53935
https://doi.org/10.5772/53935
Publikováno v:
A dynamic systems approach to adolescent development, 53-71
STARTPAGE=53;ENDPAGE=71;TITLE=A dynamic systems approach to adolescent development
174, 53-73. New York, NY : Psychology Press
STARTPAGE=53;ENDPAGE=73;TITLE=174
Kunnen, E.S. (ed.), A dynamic systems approach to adolescent development, pp. 53-73
STARTPAGE=53;ENDPAGE=71;TITLE=A dynamic systems approach to adolescent development
174, 53-73. New York, NY : Psychology Press
STARTPAGE=53;ENDPAGE=73;TITLE=174
Kunnen, E.S. (ed.), A dynamic systems approach to adolescent development, pp. 53-73
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b05a5654d5710d4315043759bf0eea45
https://research.rug.nl/en/publications/b74a1713-3dca-4282-8c7d-ed8e42c7e57e
https://research.rug.nl/en/publications/b74a1713-3dca-4282-8c7d-ed8e42c7e57e
Publikováno v:
A dynamic systems approach to adolescent development
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9b362ab50c8d5dadf33600d4414a5c51
https://research.rug.nl/en/publications/84009b27-8778-4e2a-9700-e2bf74c9dc7a
https://research.rug.nl/en/publications/84009b27-8778-4e2a-9700-e2bf74c9dc7a