Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Geer, Leah."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-ltj-10.1177_02655322231179494 for Development of the American Sign Language Fingerspelling and Numbers Comprehension Test (ASL FaN-CT) by Corrine Occhino, Ryan Lidster, Leah C. Geer, Jason Listman and Peter C. Hauser
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b037cdd5a198f0068a159946d0197979
Publikováno v:
Sign Language Studies, 2013 Oct 01. 14(1), 21-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26191917
Autor:
GEER, LEAH
Publikováno v:
Sign Language Studies, 2011 Jul 01. 11(4), 594-605.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26190770
Autor:
Chua, M, Meulder,de, Maartje, Geer, Leah, Henner, Jonathan, Hou, Lynn, Kubus, Okan, O'Brien, Dai, Robinson, Octavian
Publikováno v:
The Palgrave Handbook of Imposter Syndrome in Higher Education ISBN: 9783030865696
The Palgrave Handbook of Imposter Syndrome in Higher Education, 481-196. Cham: Palgrave Macmillan
STARTPAGE=481;ENDPAGE=196;TITLE=The Palgrave Handbook of Imposter Syndrome in Higher Education
The Palgrave Handbook of Imposter Syndrome in Higher Education, 481-196. Cham: Palgrave Macmillan
STARTPAGE=481;ENDPAGE=196;TITLE=The Palgrave Handbook of Imposter Syndrome in Higher Education
Eight deaf scholars come together to reflect on their experiences with exclusionary practices in the academy that contribute to feelings of imposterism, otherness, and not-belonging. The combined powers of ableism, audism, and negative attitudes abou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e2b964510182bf93c9a360f84243fe6d
https://ray.yorksj.ac.uk/id/eprint/6591/1/DeafAcademicsandImpostorSyndrome.pdf
https://ray.yorksj.ac.uk/id/eprint/6591/1/DeafAcademicsandImpostorSyndrome.pdf
Autor:
Geer, Leah C.
Publikováno v:
Sign Language & Linguistics; 2022, Vol. 25 Issue 1, p92-98, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.