Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Gee, Elisabeth"'
Autor:
Bernier, Jeremy, Gee, Elisabeth R., Gao, Yuchan (Blanche), Pérez Cortés, Luis E., Kessner, Taylor M.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2024, Vol. 125, Issue 11/12, pp. 1107-1125.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-02-2024-0017
Autor:
Kessner, Taylor M., Parekh, Priyanka, Aguliera, Earl, Pérez Cortés, Luis E., Tran, Kelly M., Siyahhan, Sinem, Gee, Elisabeth R.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2021, Vol. 122, Issue 9/10, pp. 651-670.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-08-2020-0185
Autor:
Parekh, Priyanka, Gee, Elisabeth R.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction September 2019 22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gee, Elisabeth, Gao, Yuchan
Publikováno v:
International Journal of Game-Based Learning (IJGBL); May 2023, Vol. 13 Issue: 1 p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gee, Elisabeth, Yuchan (Blanche) Gao
Publikováno v:
Adult Literacy Education: The International Journal of Literacy, Language & Numeracy; 2022, Vol. 4 Issue 1, p67-73, 7p
Autor:
Parekh, Priyanka, Gee, Elisabeth R
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning
The Maker Movement has been received by the field of K–12 education with great enthusiasm as a way of teaching STEM content to children. We call attention to and identify learning opportunities in children’s projects created in a playful, informa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::aea844f74305616cb35dbd3fb8a12d19
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1751&context=ijpbl
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1751&context=ijpbl
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Game-Based Learning (IJGBL); November 2021, Vol. 12 Issue: 1 p1-21, 21p