Zobrazeno 1 - 10
of 614
pro vyhledávání: '"Gedrange, T"'
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 30, Iss 3, p Doc34 (2013)
[english] Objective: The present questionnaire survey investigated student reception of problem-based learning (PBL) in the orthodontic curriculum with regard to acceptance, sense of purpose and motivation, knowledge and understanding, as well as tut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a78def7fcf214cd48bc9c11cef1cc74e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gedrange, T, Gredes, T, Hietschold, V, Kunert-Keil, C, Dominiak, M, Gerber, H, Spassov, A, Laniado, M
Publikováno v:
In Advances in Medical Sciences 1 June 2012 57(1):157-162
Autor:
Dietze, S., Winkelmann, D., Garve, R., Blens, T., Fanghänel, J., Proff, P., Gedrange, T., Maile, S.
Publikováno v:
In Annals of Anatomy 2007 189(3):304-308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.