Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Geay, B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F. Moulin, Plancoulaine S, Marchand L, Cédric Galéra, Vandentorren S, Sylvana M. Côté, Susana Barbosa, Bruno Falissard, Maria Melchior, Thierry X, Alexandra Rouquette, Simeon T, Ancel P, M.-A. Charles, Geay B, Monnier M
Background: COVID-19 limitation strategies have led to widespread school closures around the world. The present study reports children’s mental health and associated factors during the COVID-19 school closure in France in the spring of 2020. Method
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c56c9c4d0b73b3802a4cd7ca137d85a0
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-568392/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-568392/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.