Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Gear vibrations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Fernandez-del-Rincon, Pedro García, Fernando Viadero, A. Diez-Ibarbia, Ana De-Juan, M. Iglesias
Publikováno v:
Applied Acoustics, 2016, 108, 63-83
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
This work describes a non-linear dynamic model for the study of the vibration signals generated by gear transmissions. The developed model considers both the parametric excitations due to the variable compliance of bearings and gears, can handle chan
Autor:
BALTA, Hüseyin, GÜÇLÜ, Rahmi
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 1 9-19
International Journal of Engineering Research and Development
International Journal of Engineering Research and Development
Buçalışmada, pasif süspansiyon sistemine sahip bir uçak iniş takımınıntitreşimleri MR damperli yarı-aktif süspansiyon sistemi yardımıyla azaltılmayaçalışılmaktadır. Yarı-aktif bir eleman olan MR damper nonlineer karaktere sahipol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::24e299eec42e0003d0af69f6b6faeb4c
https://dergipark.org.tr/tr/pub/umagd/issue/31734/346135
https://dergipark.org.tr/tr/pub/umagd/issue/31734/346135
Publikováno v:
Tribology International
Tribology International, Elsevier, 2016, 102, pp.436-443
Tribology International, Elsevier, 2016, 102, pp.436-443
International audience; The contribution o fgear tooth flank surface micro-finish on gear noise has not yet been taken intoconsideration. This paper is devoted to study the simultaneous effect of tooth roughness and lubricantviscosity on automotive g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2592::fac00b683a0035664cb9707b19b37cf7
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02353244/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02353244/document
The contribution of gear tooth flank surface micro-finish on gear noise has not yet been taken into consideration. This paper is devoted to study the simultaneous effect of tooth roughness and lubricant viscosity on automotive gear vibrations. The vi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54f3a266dc53a80c1e51ed9de29387a1
https://hdl.handle.net/10985/17321
https://hdl.handle.net/10985/17321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.