Zobrazeno 1 - 10
of 9 278
pro vyhledávání: '"Gazzaley, A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Trends in Neuroscience and Education September 2024 36
Publikováno v:
In The American Journal of Geriatric Psychiatry September 2024 32(9):1047-1059
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Individuals with multi-domain amnestic mild cognitive impairment (md-aMCI) have an elevated risk of dementia and need interventions that may retain or remediate cognitive function. In a feasibility pilot study, 30 older adults aged 60–80 y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f8206b9f0e444d589580b5afc3f07b5
Autor:
J. A. Anguera, M. A. Rowe, J. J. Volponi, M. Elkurdi, B. Jurigova, A. J. Simon, R. Anguera-Singla, C. L. Gallen, A. Gazzaley, E. J. Marco
Publikováno v:
npj Digital Medicine, Vol 6, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Inattention can negatively impact several aspects of a child’s life, including at home and school. Cognitive and physical interventions are two promising non-pharmaceutical approaches used to enhance attention abilities, with combined appr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c5b87e930694bca96df56b421351d1d
Publikováno v:
In Multiple Sclerosis and Related Disorders December 2023 80
Autor:
Adam Gazzaley, Charvy Narain
Publikováno v:
Cold Spring Harbor Symposia on Quantitative Biology. 79:275-276
Autor:
Jones, Kevin T., Gallen, Courtney L., Ostrand, Avery E., Rojas, Julio C., Wais, Peter, Rini, James, Chan, Brandon, Lago, Argentina Lario, Boxer, Adam, Zhao, Min, Gazzaley, Adam, Zanto, Theodore P.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging September 2023 129:72-88
Autor:
Courtney L. Gallen, Simon Schaerlaeken, Jessica W. Younger, Project iLEAD Consortium, Joaquin A. Anguera, Adam Gazzaley
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Sustained attention is a critical cognitive ability that improves over the course of development and predicts important real-world outcomes, such as academic achievement. However, the majority of work demonstrating links between sustained at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0eae1fc4d93a41408abb562498214485