Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Gaynor, J. W."'
Peer review in the classroom: student perceptions, peer feedback quality and the role of assessment.
Autor:
Gaynor, J. W.1 J.W.Gaynor@liverpool.ac.uk
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Aug2020, Vol. 45 Issue 5, p758-775. 18p. 1 Black and White Photograph, 1 Chart, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Compared with normal fetuses, fetuses with hypoplastic left heart syndrome (HLHS) have smaller brain volumes and are at higher risk of brain injury, possibly due to diminished cerebral blood flow and oxygen content. By increasing cerebral oxygen deli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::873fe633aeb5c23dc13c5ec9b6ef8d85
https://europepmc.org/articles/PMC6719779/
https://europepmc.org/articles/PMC6719779/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.