Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Gaydos, LJ"'
Publikováno v:
Gaydos, LJ; Wang, W; & Strome, S. (2014). H3K27me and PRC2 transmit a memory of repression across generations and during development. Science, 345(6203), 1515-1518. doi: 10.1126/science.1255023. UC Santa Cruz: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8cj7s6jh
For proper development, cells must retain patterns of gene expression and repression through cell division. Repression via methylation of histone H3 on Lys27 (H3K27me) by Polycomb repressive complex 2 (PRC2) is conserved, but its transmission is not
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5791575cb35ddc8e028ec6b8f8a6ac00
http://www.escholarship.org/uc/item/8cj7s6jh
http://www.escholarship.org/uc/item/8cj7s6jh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.