Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Gavrilova M.N."'
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 1, Pp 111-121 (2020)
In modern pre-school education, more and more time is devoted to educational activities, while kindergarten children have very little time to play. However, play activity is extremely important for the development of inhibition in preschoolers. The a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42005e8bffd7467da73ab1d0b98868f5
Association between Educational Environment in Kindergarten and Executive Functions in Preschool Age
Autor:
Belolutskaya A.K.,, Veraksa A.N., Almazova O.V.,, Bukhalenkova D.A., Gavrilova M.N., Shiyan I.B.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 23, Iss 6, Pp 85-96 (2019)
This paper presents an empirical study on the interrelationship between levels of regulatory functions development in preschool children and the quality of preschool education.The study involved 31 groups of preschool children in Moscow (657 children
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e91b1117bab49fb9e05e54f239da5a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.