Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Gavril R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dana Rad, Adela Redeș, Alina Roman, Anca Egerău, Raul Lile, Edgar Demeter, Tiberiu Dughi, Sonia Ignat, Evelina Balaș, Roxana Maier, Csaba Kiss, Vasile Mărineanu, Mușata Bocoș, Graziella Corina Bâtcă-Dumitru, Lavinia Denisia Cuc, Gabriela Vancu, Gavril Rad, Roxana Chiș
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
Predicting preschool teachers’ intention to adopt qualitative and inclusive early childhood intentional behaviors represents an important research field. The objective of this research is first to develop and validate a scale to assess the integrat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcb4ed04f97d45bd99a46649d0766fa6
Autor:
Dana Rad, Adela Redeş, Alina Roman, Sonia Ignat, Raul Lile, Edgar Demeter, Anca Egerău, Tiberiu Dughi, Evelina Balaş, Roxana Maier, Csaba Kiss, Henrietta Torkos, Gavril Rad
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
According to Sustainable Development Goal 4.2 (SDG 4.2), Equal Access to Quality Pre-primary Education, governments throughout the world are working to ensure that all children have access to high-quality early childhood development, care, and pre-pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba3b44bcd96a49d2a54858c51e8c2503
Autor:
Dana Rad, Gilbert C. Magulod, Evelina Balas, Alina Roman, Anca Egerau, Roxana Maier, Sonia Ignat, Tiberiu Dughi, Valentina Balas, Edgar Demeter, Gavril Rad, Roxana Chis
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
With the continual development of artificial intelligence and smart computing in recent years, quantitative approaches have become increasingly popular as an efficient modeling tool as they do not necessitate complicated mathematical models. Many nat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f00c21c6fa7484ea007071baac5f7a7
Autor:
Dana Rad, Anca Egerău, Alina Roman, Tiberiu Dughi, Gabriela Kelemen, Evelina Balaș, Adela Redeș, Maria-Doina Schipor, Otilia Clipa, Liliana Mâță, Roxana Maier, Gavril Rad, Remus Runcan, Csaba Kiss
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 2, p 133 (2023)
This study investigates how compatibility and perceived enjoyment affect the link between intention to use and actual technology use in Romanian preschool education, building on earlier studies. Methods: 300 participants were invited to participate i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2f6bb26821b48bb9a6ca74dc3d2353a
Autor:
Tiberiu Dughi, Dana Rad, Remus Runcan, Roxana Chiș, Gabriela Vancu, Roxana Maier, Alina Costin, Gavril Rad, Sabin Chiș, Chinaza Uleanya, Macovei Crenguța Mihaela
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 2, p 147 (2023)
The interaction between teachers and students is critical to the learning process. Student success and learner satisfaction have consistently improved in educational situations where instructors and students connect frequently and meaningfully. The C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3def097b40641ecbb62529b40d0a5f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.