Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Gavogiannaki, M"'
Autor:
Cefai, C, Matsopoulos, A, Bartolo, P, Galea, K, Gavogiannaki, M, Zanetti, MA, Renati, R, Cavioni, V, Ivanec, TP, Šarić, M, Kimber, B, Eriksson, C, Simoes, C, Lebre, P.
About twenty percent of school children experience social, emotional and behaviour problems during the course of any given year and may need the use of mental health services. The number may rise to up to fifty percent amongst children coming from so
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d136b0b6bd67639803be0ca544308a82
https://www.bib.irb.hr/705590
https://www.bib.irb.hr/705590
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cefai, C., Matsopoulos, A., Bartolo, P., Galea, K., Gavogiannaki, M., Zanetti, M. A., Renati, R.
Publikováno v:
CIÊNCIAVITAE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7827f6d9cd1c7299f1908f926d0bced0
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84903381498&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84903381498&partnerID=MN8TOARS
Autor:
Cefai, C., Matsopoulos, A., Bartolo, P., Galea, K., Gavogiannaki, M., Zanetti, M. A., Renati, R., Cavioni, V., Ivanec, T. P., Šarić, M., Kimber, B., Eriksson, C., Simoes, C., Paula Lebre
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2b47221d97dc38779a22b09bacdd405b
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84903381498&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84903381498&partnerID=MN8TOARS
Autor:
Cefai, C., Matsopoulos, A., Bartolo, P., Galea, K., Gavogiannaki, M., Zanetti, M. A., Renati, R., Valeria Cavioni, Ivanec, T. P., Šarić, M., Kimber, B., Eriksson, C., Simoes, C., Lebre, P.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2a66b2677e8ccafcbc24c211175d752d
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84903381498&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84903381498&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paola Lebre, Birgitta Kimber, Valeria Cavioni, Mariza Gavogiannaki, Dejana Bouilet, Katya Galea, Celeste Simões, Marco Zanetti, Anatassios Matsopoulos, Tea Pavin Ivanec, Carmel Cefai, Paul A. Bartolo, Charli Eriksson, Renata Miljevic-Ridicki
Purpose – The purpose of this paper is to present the development of a resilience curriculum in early years and primary schools to enhance social inclusion, equity and social justice amongst European communities, particularly amongst disadvantaged
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c73c95f4982946b60ca2d1987d9075f5
http://hdl.handle.net/10281/178757
http://hdl.handle.net/10281/178757