Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Gau, Laura"'
Autor:
Just, Sarah, Mondot, Stanislas, Ecker, Josef, Wegner, Katrin, Rath, Eva, Gau, Laura, Streidl, Theresa, Hery-Arnaud, Genevieve, Sinah Schmidt, Lesker, Till, Bieth, Valentin, Dunkel, Andreas, Strowig, Till, Hofmann, Thomas, Haller, Dirk, Liebisch, Gerhard, Gérard, Philippe, Rohn, Sascha, Lepage, Patricia, Clavel, Thomas
Figure S2. Impact of experimental feedings and microbial colonization on mouse metabolism. a Body weight development over time. b Regression analysis of fasting blood insulin and leptin concentrations in P- and LHB-fed SPF mice. See the “Methods”
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::60ca99b080f8910fe5677fb27ad736aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Just, Sarah, Mondot, Stanislas, Ecker, Josef, Wegner, Katrin, Rath, Eva, Gau, Laura, Streidl, Theresa, Hery-Arnaud, Genevieve, Schmidt, Sinah, Lesker, Till Robin, Bieth, Valentin, Dunkel, Andreas, Strowig, Till, Hofmann, Thomas, Haller, Dirk, Liebisch, Gerhard, Gérard, Philippe, Rohn, Sascha, Lepage, Patricia, Clavel, Thomas
Microbiome 6(1), 134 (2018). doi:10.1186/s40168-018-0510-8
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1bafa48e6a14f27cec25db64e90cfa55
Publikováno v:
Disability & Rehabilitation; Aug2020, Vol. 42 Issue 17, p2430-2436, 7p, 4 Charts
Publikováno v:
Health Education Research; Jun2013, Vol. 28 Issue 3, pi2-i2, 1p
Publikováno v:
Health Education Research; Jun2013, Vol. 28 Issue 3, pi3-i3, 1p
Autor:
Manuela Vida-Mannl
This book offers a unique insight into the dynamics of the English language in higher education in Cyprus through the lens of universities situated on both sides of its geopolitical division. It takes an original perspective on'value'in the context o