Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Gatot D"'
Publikováno v:
Pharmacogenomics and Personalized Medicine, Vol Volume 14, Pp 199-210 (2021)
Dewi Selvina Rosdiana,1 Rianto Setiabudy,1 Rizka Andalusia,2,3 Djajadiman Gatot,4 Melva Louisa,1 Saptawati Bardosono,5 Instiaty Instiaty1 1Department of Pharmacology and Therapeutics, Faculty of Medicine, Universitas Indonesia, Jakarta, Indonesia; 2D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68d3261041bd413d9fda2b9e1ee08204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hikari Ambara Sjakti, Gatot Djajadiman, Pustika Amalia Wahidiyat, Agus Kosasih, Iswari Setianingsih
Publikováno v:
Paediatrica Indonesiana, Vol 61, Iss 6, Pp 343-9 (2021)
Background Risk stratification for acute myeloid leukemia (AML) in children is a must in treatment strategy. This stratification is based on cytogenetic profiles, which are needed to determine proper management to gain better outcomes and reduce side
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78f6bdb03031407eba1192944203fd82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.