Zobrazeno 1 - 10
of 240
pro vyhledávání: '"Gates, Kathleen M"'
Autor:
Fisher, Zachary F., Chow, Sy-Miin, Molenaar, Peter C. M., Fredrickson, Barbara L., Pipiras, Vladas, Gates, Kathleen M.
Researchers collecting intensive longitudinal data (ILD) are increasingly looking to model psychological processes, such as emotional dynamics, that organize and adapt across time in complex and meaningful ways. This is also the case for researchers
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.09672
Autor:
Luo, Lan1 (AUTHOR) lanluo227@gmail.com, Gates, Kathleen M.1 (AUTHOR), Bollen, Kenneth A.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Multivariate Behavioral Research. Dec2024, p1-9. 9p. 1 Illustration.
Autor:
Lee, Sandra A. W.1 (AUTHOR) wsandra@live.unc.edu, Gates, Kathleen M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Multivariate Behavioral Research. Nov/Dec2024, Vol. 59 Issue 6, p1220-1239. 20p.
Autor:
Liu, Siwei1 (AUTHOR) sweliu@ucdavis.edu, Gates, Kathleen M.2 (AUTHOR), Ferrer, Emilio3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Multivariate Behavioral Research. Nov/Dec2024, Vol. 59 Issue 6, p1166-1176. 11p.
Autor:
Sanford, Brandon T., Ciarrochi, Joseph, Hofmann, Stefan G., Chin, Fredrick, Gates, Kathleen M., Hayes, Steven C.
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science July 2022 25:10-25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychometrika 2019 pp 1 27
This article develops a class of models called Sender/Receiver Finite Mixture Exponential Random Graph Models (SRFM-ERGMs) that enables inference on networks. This class of models extends the existing Exponential Random Graph Modeling framework to al
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1610.05747
Autor:
Greene, Jeffrey A., Plumley, Robert D., Urban, Christopher J., Bernacki, Matthew L., Gates, Kathleen M., Hogan, Kelly A., Demetriou, Cynthia, Panter, Abigail T.
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2021 72