Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Gates, Ann"'
Autor:
Chen, Shu, Gong, Enying, Kazi, Dhruv S, Gates, Ann B, Bai, Rong, Fu, Hua, Peng, Weixia, De La Cruz, Ginny, Chen, Lei, Liu, Xianxia, Su, Qingjie, Girerd, Nicolas, Karaye, Kamilu M, Alhabib, Khalid F, Yan, Lijing L, Schwalm, JD
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 6, Iss 1, p e9 (2018)
BackgroundCoronary heart disease (CHD) is the leading cause of cardiovascular mortality worldwide, yet implementation of evidence-based strategies for secondary prevention remains suboptimal. ObjectiveThis study aimed to evaluate the feasibility, sp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4e54aead0ad4ca8a047da99d588b8ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PAYTON, FAY COBB1, GATES, ANN QUIROZ2
Publikováno v:
Issues in Science & Technology. Summer2023, Vol. 39 Issue 4, p73-80. 8p. 1 Color Photograph, 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doucette-Gates, Ann
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2000 Feb 01. 23(1), 5-19.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42899599
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gates, Ann Quiroz1
Publikováno v:
Communications of the ACM. Dec2010, Vol. 53 Issue 12, p31-33. 3p. 1 Color Photograph, 1 Chart.
Autor:
Gates, Ann Q., Villa, Elsa
Publikováno v:
Hispanic Outlook on Education Magazine; May/Jun2023, Vol. 33 Issue 8, p10-12, 3p, 4 Color Photographs
Publikováno v:
In Electronic Notes in Theoretical Computer Science October 2003 89(2):67-88
Autor:
Berger, Edward J, Godwin, Allison, Chen, John, Widmann, James M, Self, Brian P, Gates, Ann Q, Scheidt, Matthew, Senkpeil, Ryan R, Ge, Julianna Sun
Publikováno v:
School of Engineering Education Working Papers
This survey was developed to measure underlying factors that may influence student success including personality, community, grit, thriving, identity, mindset, motivation, perceptions of faculty caring, stress, gratitude, self-control, mindfulness, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::697b81d0db2e4333ab8dc4451d1dd0c7
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1003&context=enewp
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1003&context=enewp