Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Gaspersz, Magy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Edumatica : Jurnal Pendidikan Matematika; Vol. 11 No. 03 (2021): Edumatica: Jurnal Pendidikan Matematika; 11-17
Edumatica : Jurnal Pendidikan Matematika; Vol 11 No 03 (2021): Edumatica: Jurnal Pendidikan Matematika; 11-17
Edumatica : Jurnal Pendidikan Matematika; Vol 11 No 03 (2021): Edumatica: Jurnal Pendidikan Matematika; 11-17
The ability of students to understand the material on the Three Variable Linear Equation System (SPLTV) is still an important problem that must be solved. Teachers as educators need to use various learning models to improve student learning outcomes.