Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Gaskins D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aims: This study provides a multimodal conversation analytic account of directive sequences used in the presence of a child aged 1;8–2;4 growing up in an English-dominant environment and acquiring Polish as a heritage language. Design: The video re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::3266ee196b008d6082b4305ec4ccba1d
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023050340431
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023050340431
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Usage-based studies trace children’s early language back to slot-and-frame patterns which dominate spontaneous language use. We apply the Traceback method to data from three bilingual children with English as one of their languages and Polish, Germ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::947dba68d5e1cdc8429eae3eda13309b
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019062021528
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019062021528
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.