Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Gartside SE"'
The antidepressant efficacy of selective serotonin reuptake inhibitors (SSRIs) might be enhanced by co-administration of 5-HT1A receptor antagonists. Thus, we have recently shown that the selective 5-HT1A receptor antagonist, WAY 100635, blocks the i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::130d98ed8c7eb1b59a9d47fbd1aac442
https://europepmc.org/articles/PMC1566011/
https://europepmc.org/articles/PMC1566011/
1. It has been hypothesized that 5-HT1A autoreceptor antagonists may enhance the therapeutic efficacy of SSRIs and other antidepressants. Although early clinical trials with the beta-adrenoceptor/5-HT1 ligand, pindolol, were promising, the results of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::e551415f63fcef56efc0e3cd7e60cd39
https://europepmc.org/articles/PMC1565357/
https://europepmc.org/articles/PMC1565357/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.