Zobrazeno 1 - 10
of 553
pro vyhledávání: '"Garret, J"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThe primary objective of this study was to identify variables that significantly influence the implementation of math Response to Intervention (RTI) at the school level, utilizing the ECLS-K: 2011 dataset.MethodsDue to missing values in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e20c6740a264dbbb8d1c719754788df
This work is devoted to find the numerical solutions of several one dimensional second-order ordinary differential equations. In a heuristic way, in such equations the quadratic logistic maps regarded as a local function are inserted within the nonli
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.15657
Autor:
Braithwaite, David W., Hall, Garret J.
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2024 90
Autor:
Hoffman, Lesa, Hall, Garret J.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2024 102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gauthier, R., Ouenzerfi, G., de Gaudemaris, I., Attik, N., Godenèche, A., Garret, J., Gravier, R., Hassler, M., Trunfio-Sfarghi, A.-M., Boileau, P.
Publikováno v:
In Biotribology December 2023 35-36
Autor:
Domenech-Garret, J. L.
We study the effect of the shape of different potential barriers on the transmitted charged current whose fermionic population is not monoenergetic but is described by means of an energy spectrum. The generalised Kappa Fermi-Dirac distribution functi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.04627
Autor:
Hall, Garret J., Clark, Kelly N.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology June 2023 98:181-205
Autor:
Goubau, J., Benis, S., Ruttkay, T., Cognet, J.-M., Garret, J., Levadoux, M., Cromheecke, M., De Keyzer, P.-B., Obert, L.
Publikováno v:
In Hand Surgery and Rehabilitation June 2022 41(3):281-295