Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Garner, Mary E"'
Autor:
Hohloch, Stephan1,2 Stephan.Hohloch@upb.de, Garner, Mary E.1, Booth, Corwin H.3, Lukens, Wayne W.3, Gould, Colin A.1, Lussier, Daniel J.1,3, Maron, Laurent4 laurent.maron@irsamc.ups-tlse.fr, Arnold, John1,3 Arnold@berkeley.edu
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 12/3/2018, Vol. 130 Issue 49, p16368-16372. 5p.
Autor:
Garner, Mary E.1, Hohloch, Stephan1, Maron, Laurent2 laurent.maron@irsamc.ups-tlse.fr, Arnold, John1 arnold@berkeley.edu
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 10/24/2016, Vol. 128 Issue 44, p13993-13996. 4p.
Publikováno v:
In Journal of Organometallic Chemistry 15 February 2018 857:10-15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hohloch, Stephan, Pankhurst, James R, Jaekel, Esther E, Parker, Bernard F, Lussier, Daniel J, Garner, Mary E, Booth, Corwin H, Love, Jason B, Arnold, John
Publikováno v:
Dalton transactions (Cambridge, England : 2003), vol 46, iss 35
We report the coordination chemistry of the tripodal tris[2-amido(2-pyridyl)ethyl]amine ligand, L, with thorium(iv) and uranium(iv). Using a salt-metathesis strategy from the potassium salt of this ligand, K3L, new actinide complexes were isolated, n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::9e242903021af35e7ef030cda9c26ee7
https://escholarship.org/uc/item/51f3x86m
https://escholarship.org/uc/item/51f3x86m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.