Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Garlick, J. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quantin, P., Ghazi, K., Pereira, U., Smith, A., Degardin, L., Vigneron, P., Ficheux, H., Garlick, J., Rapetti, L., Egles, C.
Publikováno v:
In Journal of Pharmacological and Toxicological Methods March-April 2020 102
Autor:
Garlick, J. P.
Publikováno v:
The Journal of African History, 1962 Jan 01. 3(2), 297-300.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/179750
Publikováno v:
Engineering Education Faculty Publications
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Purpose This paper will the describe the overall project goals, activities, preliminary findings, and future work on this project. The purpose of this project is to develop a model of Disciplinary Literacy Instruction (DLI) in engineering that can be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harris, P. N. A., Tambyah, P. A., Lye, D. C., Mo, Y., Lee, T. H., Yilmaz, M., Alenazi, T. H., Arabi, Y., Falcone, M., Bassetti, M., Righi, E., Rogers, B. A., Kanj, S., Bhally, H., Iredell, J., Mendelson, M., Boyles, T. H., Looke, D., Miyakis, S., Walls, G., Al Khamis, M., Zikri, A., Crowe, A., Ingram, P., Daneman, N., Griffin, P., Athan, E., Lorenc, P., Baker, P., Roberts, L., Beatson, S. A., Peleg, A. Y., Harris-Brown, T., Paterson, D. L., Mcnamara, J., Sieler, R., Garlick, J., Costa, J., Roney, J., Pratt, N., Tabaja, H., Kmeid, J., Tayyar, R., El Zein, S., Jones, S., Cowan, R., Tai, A., Lin, B., Rad, B., Macmorran, E., Pollard, J., Dinleyici, R., Istanbullu, A., Ceylan, B., Mert, A., Hashhoush, M., Dalwi, T., Korman, T., Azzam, R., Birrell, M., Hughes, C., Khan, S., Lau, J., Lee, L., Lim, K., Lin, Y. D., Lister, D., New, D., Rafiei, N., Stewart, J., Trad, M. A., Aye Yeung, V., Mcbride, S., Holland, D., Hopkins, C., Luey, C., Taylor, S., Morpeth, S., Finney, M., Martin, M., Holland, U., Ali, J., Jureen, R., Underwood, N., Henderson, A., Runnegar, N., Slavin, M., Robinson, O., Rishu, A., Shawkat, S., Fish, J., Chin Liew, K., Newton, P., Merelli, M., Carnelutti, A., Ussai, S., Pecori, D., Izharuddin, E., Young, B., Ding, Y., Ram, R., Kelly, J., Joshi, N., Richards, G., Smith, O., Alli, A., Vermeulen, I., Wright, B., Grey, C., Stewart, A., Reddy, D., Wasserman, S., Richi, H., Sultana, K., Alanazi, N., Bin Awad, E., Franzetti, F., Stolz, A., De Kock, E., Magongoa, T., Dutoit, M., Russo, A., Dentone, C., Eisen, D., Heyer, L.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3710::c8b53361482bd46b9342f5aeebbacbf6
https://hdl.handle.net/11567/993120
https://hdl.handle.net/11567/993120
Autor:
Garlick, J.
Publikováno v:
The American Magazine of Art, 1920 Jun 01. 11(8), 303-303.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23926322
Publikováno v:
PLoS One
PLoS ONE, Vol 9, Iss 12, p e116126 (2014)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 9, Iss 12, p e116126 (2014)
PLoS ONE
Introduction\ud During social interactions, our own physiological responses influence those of others. Synchronization of physiological (and behavioural) responses can facilitate emotional understanding and group coherence through inter-subjectivity.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::279db2db7bac0606e8cfc4f9e7f84023
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-FA30-D21.11116/0000-0003-FA32-B
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-FA30-D21.11116/0000-0003-FA32-B
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.