Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Garivaldis, Filia"'
Autor:
Garivaldis, Filia, author, Iqbal, Muhammad, author
Publikováno v:
Eco-Anxiety and Pandemic Distress : Psychological Perspectives on Resilience and Interconnectedness, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197622674.003.0010
Autor:
Garivaldis, Filia Joanne1 (AUTHOR) filia.garivaldis@monash.edu, Chung, Jennifer2 (AUTHOR), Braganza, Leah2 (AUTHOR), Arulkadacham, Lilani2 (AUTHOR), Sharma, Richa2 (AUTHOR), Reupert, Andrea3 (AUTHOR), McKenzie, Stephen2,4 (AUTHOR), Rose, Geoffrey5 (AUTHOR), Gupta, Timsy6 (AUTHOR), Aziz, Zahra2 (AUTHOR), Mowbray, Tony2 (AUTHOR), Ilic, Dragan7 (AUTHOR), Mundy, Matthew2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Apr2022, Vol. 70 Issue 2, p531-558. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
https://www.informingscience.org/Publications/4097Aim/PurposeThis paper describes the context, development, implementation, and the potential transferability of an integrated online research environment that allows its users to conduct all aspects of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f77b1cb1f18327c3fb090b7d384c9bd1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Once we have prioritised the behaviours we want to change, we can be tempted to jump straight to interventions, only to discover they haven’t worked as well as we would have hoped. In the end, our interventions might have targeted the wrong influen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::25c138ca86fb7c58347c2e3a74c38ed1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2007 43(2):401-412
Autor:
Arulkadacham, Lilani, McKenzie, Stephen, Aziz, Zahra, Chung, Jennifer, Dyer, Kyle, Holt, Christopher, Garivaldis, Filia, Mundy, Matthew
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice; 2021, Vol. 18 Issue 8, preceding p1-22, 24p