Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Gardner SY"'
Autor:
Gardner, Sy
Publikováno v:
ImagineFX; Jul2023, Issue 227, p50-53, 4p, 5 Cartoon or Caricatures
Autor:
Rebecca Horst, Lea-Mara Witsch, Rayford Hazunga, Natasha Namuziya, Gardner Syakantu, Yusuf Ahmed, Omar Cherkaoui, Petros Andreadis, Florian Neuhann, Sandra Barteit
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 9, p e43699 (2023)
BackgroundZambia is facing a severe shortage of health care workers, particularly in rural areas. Innovative educational programs and infrastructure have been established to bridge this gap; however, they encounter substantial challenges because of c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4921140740949dd941495b6512d9dd2
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 13, Iss 2 (2023)
Objective To assess the availability of refractive error correction services (RECS) in selected Zambian hospitals.Methods Between October 2021 and March 2022, we conducted a cross-sectional study design among 20 eye health service providers selected
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/268f051166c444caa44b4a379d685b29
Autor:
Sandra Barteit, Jelena Schmidt, Mwanja Kakusa, Gardner Syakantu, Aubrey Shanzi, Yusuf Ahmed, Gregory Malunga, Klaus Blass, Jessica Nieder, Petros Andreadis, Florian Neuhann
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 9 (2022)
BackgroundCountries in sub-Saharan Africa continue to face insufficient health education resources and facilities, as well as a severe shortage of health care professionals. In 2019, the Levy Mwanawasa Medical University (LMMU) in Lusaka was launched
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b44c6a11a34c497d900c774c9423ec66
Autor:
Victor M Mukonka, Cephas Sialubanje, Nawa Mukumbuta, Phyllis Ingutu Sumbwa, Evaristo Kunka, Margaret Chibowa, Gardner Syakantu, Laston Chikoya
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 12, Iss 9 (2022)
Introduction Little is known about the clinical course of COVID-19 following mild symptoms, and how the disease affects the survivors over time. Moreover, information on the severity of the long-term health effects as well as the associated risk fact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a054d283eb184b79bc7c750b4d551a7a
Autor:
Elena Schnieders, Freda Röhr, Misho Mbewe, Aubrey Shanzi, Astrid Berner-Rodoreda, Sandra Barteit, Valérie R Louis, Petros Andreadis, Gardner Syakantu, Florian Neuhann
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 8, Iss 1, p e34751 (2022)
Backgrounde-Learning for health professionals in many low- and middle-income countries (LMICs) is still in its infancy, but with the advent of COVID-19, a significant expansion of digital learning has occurred. Asynchronous e-learning can be grouped
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5750fdf2e228452dadd5673a254ee865
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.