Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Gardner, Margaret N"'
Autor:
Chapman, Robert M., Gardner, Margaret N., Klorman, Rafael, Mapstone, Mark, Porsteinsson, Anton P., Antonsdottir, Inga M., Kamalyan, Lily
Publikováno v:
In Alzheimer's & Dementia: Diagnosis, Assessment & Disease Monitoring 2018 10:604-614
Autor:
Chapman, Robert M., Gardner, Margaret N., Mapstone, Mark, Klorman, Rafael, Porsteinsson, Anton P., Dupree, Haley M., Antonsdottir, Inga M., Kamalyan, Lily
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology June 2016 127(6):2423-2435
Autor:
Chapman, Robert M., Gardner, Margaret N., Mapstone, Mark, Dupree, Haley M., Antonsdottir, Inga M.
Publikováno v:
In Brain Research 16 April 2015 1604:74-83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chapman, Robert M., McCrary, John W., Gardner, Margaret N., Sandoval, Tiffany C., Guillily, Maria D., Reilly, Lindsey A., DeGrush, Elizabeth
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging October 2011 32(10):1742-1755
Autor:
Chapman, Robert M., Nowlis, Geoffrey H., McCrary, John W., Chapman, John A., Sandoval, Tiffany C., Guillily, Maria D., Gardner, Margaret N., Reilly, Lindsey A.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging 2007 28(2):194-201
Autor:
Chapman, Robert M., Mapstone, Mark, Gardner, Margaret N., Sandoval, Tiffany C., McCrary, John W., Guillily, Maria D., Reilly, Lindsey A., DeGrush, Elizabeth
We analyzed verbal episodic memory learning and recall using the Logical Memory (LM) subtest of the Wechsler Memory Scale-III in order to determine how gender differences in AD compare to those seen in normal elderly and whether or not these differen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::72e775321738ab586f97d22c8dacaf3a
https://europepmc.org/articles/PMC3387297/
https://europepmc.org/articles/PMC3387297/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.