Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Garcia, Katelyn M"'
Autor:
Garcia, Katelyn M.
Social anxiety disorder (SAD) is a debilitating disorder marked by persistent fear of one or more social or performance situations that is associated with poor daily functioning in various areas of life. Most empirically-supported interventions for S
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/105383
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breaux, Rosanna, Cash, Annah R., Lewis, Jasmine, Garcia, Katelyn M., Dvorsky, Melissa R., Becker, Stephen P.
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology August 2023 52
Autor:
Carlton, Corinne N., Garcia, Katelyn M., Honaker, Makayla, Richey, John A., Ollendick, Thomas H.
Publikováno v:
In Psychiatry Research April 2023 322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlton, Corinne N., Garcia, Katelyn M., Sullivan-Toole, Holly, Stanton, Kasey, McDonnell, Christina G., Richey, John A.
Publikováno v:
In Brain, Behavior, & Immunity - Health December 2021 18
Autor:
Antezana, Ligia, Valdespino, Andrew, Wieckowski, Andrea T., Coffman, Marika C., Carlton, Corinne N., Garcia, Katelyn M., Gracanin, Denis, White, Susan W., Richey, John A.
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders; Jul2024, Vol. 54 Issue 7, p2454-2470, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlton, Corinne N.1 (AUTHOR) corinnecarlton@vt.edu, Garcia, Katelyn M.1 (AUTHOR), Andino, Mara Villalongo1 (AUTHOR), Ollendick, Thomas H.1 (AUTHOR), Richey, John A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognitive Therapy & Research. Oct2022, Vol. 46 Issue 5, p916-926. 11p. 2 Charts.