Zobrazeno 1 - 10
of 267
pro vyhledávání: '"García-Roca P"'
Autor:
J. Rodríguez Carames, A. Roel García, M. Feal Painceiras, S. Cajaraville Martínez, L. Naya Ríos, L. García Roca, M. Fernández Couto, M. López Fernández, P. Gómez García, A. Martínez Calvo, M. Seoane Dopico, A. da Silva Candal, J. Sánchez Navarro, M. Castellanos Rodrigo
Publikováno v:
Neurology Perspectives, Vol 4, Iss , Pp 194- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8de22d7b68274d868d498b72a726fa13
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI, Vol 42, Iss 3 (2024)
La Inteligencia Artificial Generativa está obligando a realizar profundos cambios académicos y educativos. En este trabajo, se pretende analizar estudios empíricos publicados acerca de esta herramienta para comprobar sus tendencias, enfoques y met
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc804f3f226a4efdb996ff917bea56f0
Autor:
Calderón-Jaimes Ernesto, Arredondo-García José Luis, Aguilar-Ituarte Felipe, García-Roca Pilar
Publikováno v:
Salud Pública de México, Vol 45, Iss 2, Pp 96-101 (2003)
OBJECTIVE: To describe the antimicrobial activity of several antimicrobial agents against 97 clinical significant isolates of Enterococcus spp. MATHERIAL AND METHODS: During a 2-year prospective study at Instituto Nacional de Pediatria (National Inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a3857fd87f040669d16b612e36cedb2
Autor:
M. J. Maciá-Andreu, R. Vaquero-Cristóbal, L. Meroño, L. Abenza-Cano, J. A. García-Roca, F. J. Cánovas-Álvarez, A. Díaz-Aroca, L. Capranica, M. Stanescu, A. Pereira, M. Doupona, F. Mendes, A. Figueiredo, E. Isidori, A. Sánchez-Pato, A. Leiva-Arcas
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract The objective of this study was to analyze the perceived barriers to dual career success and athletic identity of student-athletes according to disability type and level of professionalization. The final sample consisted of 203 student-athle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4a9878faf3b4cd781e081a53b558938
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura, Vol 37, Pp 99-128 (2023)
masiva y sistemática de desinformación en los medios sociales representa una amenaza importante para los sistemas democráticos, especialmente en sociedades interconectadas donde el flujo instantáneo y constante de datos impregna todas las esferas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcc1539ac5624c83be3aa8b0d524cdbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isau Huamantupa-Chuquimaco, María Encarnación Holgado Rojas, Miguel Angel Quispe Ordoñez, Mishari García Roca, Anatoly Cárdenas Medina, Willians Quispe Ancco, Roger Oswaldo Poccohuanca-Aguilar, Zoila Magaly Cuba Córdova, Jackeline Greta Meza Calvo, Tatiana Ibeth Sanjuan Giraldo
Publikováno v:
Diversity, Vol 15, Iss 11, p 1122 (2023)
The ecological role and potential management of arthropod-pathogenic fungi (APF) in neotropical forests are of great importance, but they are still little studied. The present study achieves a first estimation of diversity patterns, structure and loc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/543eefebabe84ac18341b6bc5270fda1
Autor:
Raquel Vaquero-Cristóbal, María J Maciá-Andreu, Álvaro Díaz-Aroca, Lourdes Meroño, Juan Alfonso García-Roca, Lucía Abenza-Cano, Francisco J Cánovas-Álvarez, Antonio Sánchez-Pato, Alejandro Leiva-Arcas
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 5, p e0286152 (2023)
In recent years, there has been an increase in knowledge about the barriers experienced by people with disabilities in the education system or sports. However, no studies have analyzed the barriers for those who try to succeed in both disciplines (du
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6a1a45a342d43acab3035a197903743
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.